Ringde ett....


viktigt samtal idag för att få veta på vilken plats på deras lista jag befann mig( själv var jag säker på att det var på den övre halvan). Men tji fick jag kvinnan i den andra telefonen svarar efter en stunds letande

-Jag kan inte se att du står uppskriven
-Va? det kan inte vara möjligt( jag som har väntat så länge)
- Titta en gång till
- Nej du finns inte med, har du gjort ditt besök hos oss?
-Ja, det är klart att jag har för 3 månader sedan.

Kvinnan ber om ursäkt och säger att jag snart blir uppringd av D.
D ringer upp även han ber om ursäkt för att han har skickat mig på fel besök, nu måste du tyvärr komma tillbaka på två nya. Så kan det gå till på Europas modernaste sjukhus.

Ha en trevlig helg
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0