Något försenat....

i fredags var jag upp på jobbet med lite godsaker samt önskade alla en god jul och gott nytt år. Hade tänkt fara lagomt till lucia men sonen var i Kåbdalis helgen innan och tog med sig en släng av vinterkräksjukan hem. Jag och G klarade oss men man vill ju vara på den säkra sidan( med tanke på vart jag jobbar) Fick en dos av det senast som hänt och det som kommer att hända(f-n vad jag längtar tillbaka). Kan tyvärr bara vänta på Rtg och op.

Helgen har fyllts med lite julpyssel, promenader, träning med Viktor och paketinslagning(det blir alltid fler än men planderat)

På våran morgonpromenad idag var hundarna som galna jag tror att Zeb hade en stor kotte i vardera öra för det var inte mycket han hörde, Viktor hade turen att fynda i snön tror det var en talgboll( han kanske börjar att kvittra snart). Väl hemma på gården startade jag bilen och råkade öppna ena bakdörren( skulle inte ha gjort det) låset hade frusit så dörren gick inte att stänga( nu är jag lagomt irriterad). Jag som snabbt bara skulle till butiken och köpa två saker.
Restan av dagen har det bakats, J har varit här och kavlat.

Nu ska hundarna få en promenad och sen blir det glögg och pepparkaka.

Ha det bra
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0