Dax att uppdatera...

oj, vad veckorna går fort här har det varit fullt upp med träning i olika former, tidiga mornar har jag figgat till J och Aina för att sedan åka hem å ta tag i mina egna hundar. Viktor har fått springa vänstervarv och träna stå, Zeb tränar kondisen och Fanny nöjer sig med att titta på och strosa i sin egen värld. Där emellan har jag och Viktor varit på kurs och tränat på hemläxa.

I Lördags....
var vi på ssrk:s utställning i Boden efter en lång väntan var det dax för Viktor att entra ringen tillsammans med C, med i ringen var Viktors kullbrolla Kevin, det hela slutade med att Kevin blev 4;a Viktor 5;a  i valpklass 2 och Stella blev BIM i valpklass 1 GRATTIS till er och TACK C för att du visade honom än en gång. Det var en trött hund och matte som kom hem på eftermiddagen.
Kvällen tillbringade vi i soffan och kollade på luleås match, jag är egentligen inte intresserad men den var faktiskt spännande.

Figgar....
fortfarande för J och Aina 8.00 idag var vi i skogen och smög Aina var jätte duktig, när det var klart var det dax för Viktor jag drog ett spår med fågel och V var riktigt på hugget han till och med stoppade fågeln i munnen för första gången och bar den ( mattes kille är sååå duktig ) så resten av veckan kommer att se ut så här om inte jag åxå dukar under den lilla bacil som härjar här hemma.

PS ska försöka att skriva oftare DS
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0