Gott och Blandat....

Helgen har förflutit i maten och spårets tecken. Upp tidigt på Lördag för att ta Viktor till skogen och träna( som vanligt var han duktig ) Sedan fördrev jag och J några timmar på stan. Jag skulle inte handla något utan bara vara "sällskapsdam". Det höll inte det blev en påse till mig åxå. Medan vi var på stan så fixades det med mina försvunna bilder här hemma och nog hittades det bilder men dom bilderna hade jag redan, så nu har jag lagt ned eftersöket på dom.

På kvällen var vi bjudna till H och A på middag, hade gjort upp med J och M om att dom skulle vara hundvakt, men det hade blivit lite missförstånd klockan närmade sig middagsdax så jag ringer J och frågar vart dom är, vi ska ju vara i stan nu, OJ skulle jag köra in er det sa inte pappa men vi kommer nu.
Middagen var super god och kvällen trevlig.

Här hemma bjöd J och M två vänner på middag ( jag tror det var lugnare på våran middag ) förutom vännerna så blev det 6 hundar åxå.

Söndagen ägnades till Birk han fick ett spår som han löste utan problem och det var en MYCKET stolt Birk som gick till bilen.

Äntligen hittade...
jag rätt blankett ( ansökan om blodspår) på jordbrukverkets sida ( det har inte varit lätt ) så nu är den skickad och betald. hoppas bara inte handläggningstiden är lika lång som på FK.

Det var allt för denna gång
/C

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart begjorde du om att få lägga då? :)

och inte har du sagt nå till dim kompanjon..illa mamma illa :P

2008-11-28 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0