Nu får.....

snön gärna komma är väldigt less på denna väta som medför en massa x-ra jobb, vet inte hur många gånger jag har torkat golv och spolat av hundar ihelgen. Jag vet ska inte gnälla( har ju skälv införskaffat dem). det var alldeles perfekt med någon minusgrad och frusen barmark.

I Fredags fick jag min nya dator äntligen glad i hågen påbörjades en förflyttning från den gamla till den nya. Till en början flöt allt på men så plötsligt ett knapptryck och det försvann en hel hög med bilder nu vet jag vad jag skulle ha gjort, har bestämt mig för att inte hålla på med sånt. Nu står mitt hopp till en person som har datorer som yrke. Förutom mitt  försök att fixa datorn har Viktor fått backa i sin träning, från att inte ta pippi i munnen( det gjorde han förra veckan) så vi provade igen till min hjälp hade jag J. Han var ivrig och spårade snabbt upp fågeln för att sedan BITA huvudet av den, tur att vi var två för Viktor hade inga planer på att återlämna den, så nu får det väl bli vingar på dummi och PET-flaska.
Förslag på hur jag ska lösa problemet tages tacksamt emot.
Nä, nu ska jag åka och besöka ett datasnille hoppas att han kan hjälpa mig.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0