Är det bara mina

hundar som blir som förbytta när det blåser ute? Alla vet att en del människor blir som förbytta när det är fullmåne ute ( hundarna visar samma tendenser) Var till skogen för att träna visselpipa och uppletande, började men pipan, Var det någon som lyssnade? Nej inte det, dom for omkring som ystra kalvar på grönbete. Satte in två i bilen för att göra ett uppletande med Viktor, han studerade mig när jag for omkring i snåren, vi gick en sväng för att återvända till rutan, hur det gick? En väldigt ofokuserad Viktor for fram i rutan och plockade pinnar och kottar istället för mina föremål, bytte hund men vad hjälpte det, matte fick hämta föremålen. Hoppas på att vinden ska avta så gör vi ett försök på planen med lite lydnad och vänstersväng.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0