Debutant

Igår gjorde Viktor debut i utställningsringen det var på Vinthundklubbens inoff utställning i Boden, TACK C och K för att ni visade upp honom. Viktor blev BIM och bästa tjejkompisen blev BIR och BIS i valpklass 1.

Mina erfarenheter av utställning är inte stort, har ställt våran "gammel" tik för si så där 11 år sedan ( faktist på samma ställe som igår)  tyvärr blev det bara en gång hon gillade det inte samt att hon var för blyg, blyg det är inte Viktor, så jag har tänkt ställa honom en gång till om ett par veckor så nu ska vi hårdträna på att stå stilla och fint.
Efter den utställningen kommer vi att ägna oss åt sök, spår och lydnadsträning, men vem vet vi kanske dyker upp i utställningsringen till våren.
TACK till gänget för en trevlig dag på tottohallen i Boden.

Idag har vi hunnit vara till skogen och busa samt bada lerbad så det var bara att ställa en illa liktande valp i duschen å vips luktar han gott igen så nu sussar han sött i sin bädd. Hade tänkt fixa med bilderna från utställningen men det var lättare tänkt än gjort för USB- minnet vill att jag ska formatera om det och det vill inte jag för då försvinner bilderna så jag överlåter det till den som är IT-ansvarig i våran familj. Vad kan man göra istället? städa, tvätta nä, jag ska nog läsa en bok.
/C

Kommentarer
Postat av: jessica

hej! alltså blev det inga bilder som gick att rädda? :/ Fan tog ju jätte mkt..

2008-10-10 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0