Vilken lyx

jag och Viktor började unghundskurs igår på hundhuset, vädret var ju inte det bäste så vi klädde oss efter det dvs regnkläder och regntäcke. Vi var lite tidiga så vi hann gå en sväng, satte Viktor i bilen för att gå in och anmäla att vi var på plats, när jag kom in visade det sig att vi skulle vara INNE, snacka om LYX, det är första hundkursen som jag går och vi får vara inne ( måste anmäla oss till någon fler kurs som är inomhus)




Jag blir så less..

på dom/den som slänger matrester på grönområdet(kyckling, fisk m.m m.m)senast nu på morgonen var det bara att försöka köpslå med Viktor gdis mot gäddhuvud, en mycket stålt Viktor kom farandes mot mig med detta huvud i sin mun(ja, hann jag tänka det här var ju lätt) vad gör han? jo börjar springa i cirklar runt mig där jag sitter på huk och lockar och pockar på hans uppmärksamhet jodå han se mig och sringer några varv till( måste sett lustigt ut för det stannade en älde kvinna och tittade på oss) efter det som känndes som en evighet kom han äntligen och avlämnade huvudet mot en godis. Jag bara undrar vad är problemet med att lägga sina matrester i en kompostpåse och slänga i sin bruna tunna?

Ha en trevlig helg
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0