Lyon......

nästa för sonen, pratade nyss med honom och det gick bara fint. Vädret var inte det bästa snö och slask och vinterdäck får man inte ha. Kollade vädret och det skulle bli sol och några plussgrader. Han beräknar att vara i Tarragona i morgon förmiddag(Lyon-Tarragona 90 mil). Träningarna börjar inte förrän på Onsdag så han hinner vila upp sig lite. Nog om detta för denna gång.
Här hemma är det som vanligt, har varit ut på älven med hundarna, solen lös med sin frånvaro, vi hinner inte mer än komma in genom dörren så tittar den fram( attans). På söndag ska jag och Viktor börja en lydnadskurs, det ska bli kul.
( Måste kolla vart vi ligger och vad vi behöver träna mer).
I söndags tänkte jag gå på hundträffen men uteslöt den pga vädret, kanske nästa söndag.

Har blivit utmanad kanske jag antar den, vi får se.
Nu ska jag gå och städa det där skåpet som skulle ha städats för länge sedan.

Ha det
//C

Kommentarer
Postat av: jessica

Jo vi har testat med manualen, och installerat skivor och program som följde med, men datorn hittar ändå inte kameran när man pluggar i den,

Kanske får testa hos dig och se om den känner av där?

Nåja, han skulle försöka titta på det ikväll igen, Nu blir det frulle sen prommis :)

2009-02-17 @ 09:29:36
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0