Nu börjar det kännas......

jobbig, imorgon sätter sig sonen i bilen och styr mot el vendrell som ligger utanför Barcelona. Det är en resa på ca 350 mil. Det jobbiga är inte att han ska dit ( han har varit där förr)utan att han ska köra ensam. Resplanen har han lagt upp, med första stopp i Umeå för att lasta och sedan till Gävle för att sova. Nästa stopp blir i Gislaved för att åter lasta och sedan Malmö för att sova. Resten av resan har han inte planerat in exakt vart han ska stanna beror på vädret, bara han är på plats på Onsdag i Spanien.

Förutom att vara orolig har vi varit på promenad på morgonen i -20, det var inte så hemskt, sen har vi mest åkt bil till div affärer. På em när vi kom hem var det betydlig behagligare ute så jag och Viktor for ut för att träna lite och det gick bara bra. Medan vi var ute kom jag på att i början av veckan tappade jag en kong på älven, så vi travade dit ,på vinnst och förlust skickade jag Viktor för att leta och han hittade, vi var lika glada båda två. Vi har inte tränat uppl på jätte länge. Men det ska jag ändra på.

Ha det
//C

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag utmanar dig i min blogg http://jessicabvall.blogg.se

2009-02-14 @ 12:12:32
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0