Minnesförlust.

I lördags drabbades Viktor av minnesförlust när vi var på älven för att träna, han kom inte ihåg vad sitt, stanna kvar betydde. När jag hade satt honom och gick iväg så sprang han om mig och gjorde han inte det så smög han bakom och han verkligen smög när jag vände mig om så står han där snyggt och prydligt. Så nu var det bara att försöka friska upp minnet på honom(för han tyckte att leken han kommit på var ur kul) till sist var vi överrens om vad som gällde. Jag var bara tvungen att testa hans minne på söndagen, han testade bara den nya leken en gång. Vi hann även med en tripp till Vallen för att kolla hur det går för "nybyggarna" nu går det i en rasande fart inflytt om 4 veckor.

---------------------
Träffade här om dagen en hundägare som meddelade att Söndagsträffarna på älven är igång igen. Attans osis att jag och Viktor inte kan vara med på ett tag, Zeb är inte att tänka på( han har lite svårt för hanhundar).
Idag har alla 5 hundarna varit i skogen och lekt lös och som vanligt Viktor var den snöigaste av dem alla. Fanny den lilla pinglan hade det jobbigt hon fick plumsa fram i våra fotspår(skoterspåret var översnöat) när vi kom till bilen frös hon så hon skakade och huttrade hela vägen hem.

Här kommer lite bilder från idag.
Allt för denna gång
/C

Ps
Det var inte min mening att låta dramatisk ang Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0