Trööött!!!!!!




Idag steg vi upp tidigt för att åka till djurdoktorn, Viktor kunde inte förstå varför vi var ute på promednad mitt i natten, (det
brukar vara ljusare när vi går ut.) När jag hade lämnat honom for jag och J ut på älven med Zeb och Birk så dom fick leka lös. Det känndes lite konstigt att bara ha en hund att hålla rätt på väl hemma igen tog jag tag i hemmet. Även nu känndes det konstigt ingen Viktor nos i diskmaskinen, (men det gick fort att dammsuga och torka av golven). Tittade på klockan 11.30 inte mer, hinner fara och handla åxå.
Det var en trött men glad Viktor som jag sedan var och hämtade, nu blir det ett liv i strut, koppelpromenader samt att ta det allmänt lugnt ett par dagar men struten ska vara med i 10 dagar.( Fundera på om man ska sätta strut på de två andra så han inte känner sig så eljest.)

Ha en bra kväll
C








Kommentarer
Postat av: Catarina

Lilla Viktor så ledsen han ser ut med tratten, en annan skulle behöva haklapp för alla nysningar och snor som rinner (usch då)nästa år ska jag vaccinera mig för det här är ju hemskt. Ha det så gott , vi hörs

2009-01-29 @ 19:26:55
URL: http://www.kennelwoodcrafts.com
Postat av: jessica

Haha, tratt på alla 3? Det skulle jag vilka se..fast ändå kanske bra..då kan väl inte zeb komma åt att hjälpa till med tvättningen..eller?

2009-01-30 @ 09:46:35
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0