Två hundar med......

risiga magar har jag just nu, det började i Tisdags och vill inte riktigt släppa greppet ännu. Snäll matte som jag är sattes dom två sjuklingarna på "svält" för att sedan bli bjudna på risavkok( som kokade över rann in i ugnen och grisade ner hela spisen) Zeb åt med god aptit men Viktor tittade i skålen som det legat något katten släpat in i den vände om och gick till bädden igen. Nu vet jag vart gränsen går för vad han stoppar i sig. Idag är Zeb sitt vanliga jag men Viktor är ännu lite låg han har ännu inte återlämnat frukosten så det går åt rätt håll, han har även börjat att jaga flugor som smitit in. Nu hoppas vi på att dom andra två klarar sig.

Måste bara få morra lite på hundägare som inte har koll på vart deras hundar befinner sig, var ut för en grej här om dagen. Igår var jag och Leia till hägnan för att miljöträna hon tittade på hästar, getter och höns och skötte sig superbra så det ska vi göra fler gånger. För övrigt har det inte blivit så mycket aktiviteter av förklariga orsaker. Nu ska Fanny få komma i badet så hon får tillbaka sin naturliga färg, just nu går hon i en brun ton.

Ha en bra kväll
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0