Det började med......

att jag sökte ett par sandaler, hittade dom tyvärr inte men jag hittade en massa andra skor som ingen saknat så dom åkte i en säck. Så det ena leder ju som bekant till det andra helt plötsligt hade vi rensat alla garderober och fått ihop tre säckar som levererades till myrorna, när vi ändå var på storheden passade jag på att fylla en tom plats i garderoben det blev en jacka. När vi kom hem begav sig min man ut i bodan för att försöka få nån slags ordning, och det lyckades han med, hädan efter så är det han man ska fråga vart saker och ting är där inne. Så nu är det bara att fara på tippen med allt som ingen använder eller saknar.
Jag har även hunnit att försöka få Leia att stå fint, jo det går ganska bra men än är det långt kvar känns det som, det är bara att träna.
Leia den lilla bålgetingen har bitit Viktor så det blev blodvite, sa han till henne? nej inte det, så nu har han en ganska stor ruga uppe på huvudet. Hon har en förmåga att hålla igång alla i sin omgivning på ett eller annat sätt, det är allt från att läsa tidningar till att tvinga någon av de andra hundarna att leka med henne, håller man på med något typ tömma diskmaskinen så vips står hon på luckan och ska vara med. Att tömma tidnigskorgen gör man nu mer när hon sover, annars har hon fått ut dom flesta tidningarna på golvet och förvandlat dom till strimlor. Med andra ord hon är en helt normal och underbar valp.

Imorgon är spår som gäller hoppas på bättre väder.

Hej då
//C

Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt att läsa om lilla Leia.....hon verkar vara ett litet busfrö.

Hoppas på att det blir några fina bilder på leia då du åker till Catarina i veckan



Kramar från oss i Kåge, och en extra stor kram skickar Maja till sin a lilla dotter Leia

2009-06-14 @ 21:22:21
URL: http://www.kageangens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0