En snattare i bilen....

Måndagen spenderade jag och J med en tur till storheden, skulle inhandla lite nytt att ha på altanen. Men tyvärr så hittade jag inte det jag ville ha så det bidde lite kläder i stället. Vi var in på Rusta en sväng med förhoppning om att fynda något, det enda jag fick med mig var lite godis att ha med i skogen på kvällen. Tänkte mig inte för utan la det bara i bilen. Nästa stopp blev ICA, när vi kommer ut så ser jag att Zeb sitter i framsätet (attans hund). Nästa upptäckt blir pappret från två rullar vingum som han omsorgsfullt har öppnat och satt i sig, pappret ligger fint struket på sätet. Hur han lyckats med att få upp den så fint skulle jag velat se. Men å andra sidan så öppnade han en barnsäker kork till tändvätska när han var 7 månader.
Måndagens spår gick bara bra för Viktor, han jobbar jätte fint. J var med och la ett spår till Aina som hon skötte fint sedan fick Aina rusa av sig med lite budföring, två trötta och nöjda hundar somnade ganska fort när bilen började att rulla hemåt, trots ett fruktansvärt oväsende från bilen, det lät som när tåget bromsar. Jag är ingen klippa på bilar men fortsatte att köra i 20Km/h ett par kilometer och vips blev det tyst. Det är inte så många hus efter den väg som vi körde men dom som var ute på sina gårdar vände sig om och tittade.
Prinsessan Leia då, hon är bara söt och (galen) mellan varven, idag har vi titta på vinge och kanin skoj. Har även försökt att få henne att stå fint, vilket hon tycker är fullständigt oitresannt. Hon blir lite lätt irriterad och hon har något som inte jag har EN MASSA VASSA TÄNDER och en förmåga att slingra sig. Men jag är åxå tjurig så det ska nog bli bra.

//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0