Det har blivit två.......

tidiga och långa morgonpromenader, idag var vi ute redan vid 8-tiden. Med huset fullt av hantverkare känner jag mig bara ivägen men fort går det. Jag hoppas att det är klart imorgon. Måste faktiskt erkänna att det är skönt att vara ut så tidigt som vi var idag. Det var bara vi ute på älven, då kan man bra gå i sin egna lilla värld och fiosofera och planera, hundarna springer som galningar och jagar varandra. Jag tror Zeb uppskattar dess promenader mer än dom i vanlig tid, nu behöver han inte hålla koll på alla andra hundar utan bara slappna av och njuta. Även för mig är det lättare då jag inte behöver ha en hunda som är på helspänn, det här får vi nog fortsätta med.

Helgen närmar sig med stormsteg, den ska vi ägna åt att städa, åka till Grans en sväng på Lördag och kolla på en utställning och på Söndag är det träning för mig och Viktor, skulle åxå kunna tänka mig att fara och kolla på draghunds SM som är i Boden. Nu måste jag skynda mig och käka lunch innan huset fylls igen.

Hej då
//C

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker du är lite seg på att uppdatera här mammi ;)

Och vadå? Påstår du att jag var morronpigg när jag var liten? ;) Haha

2009-03-13 @ 09:45:27
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0