Morgonstund har.......

Ni förstår nog vad jag syftar på om inte så har Leia fått för sig att klockan 05.00 är en bra tid att stiga upp, tyvärr är inte matte av samma uppfattning inte för att jag har något emot att stiga upp tidigt men inte kl 5. Viktor (nyfiken som han är )så kravlar han sig upp åxå för att  göra henne sällskap ut på toa samt frukost för att sedan få krypa ihop och sova en stund till.
Leia blir modigare och modigare för var dag som går, hon är duktig på att sysselsätta sig det är allt från div trädgårdsarbete till att pina Viktor. Just nu ligger dom underbordet och leker den enda som morrar är Leia. Med tanke på att våra mornar har varit tidiga i några dagar så borde jag hinna göra en massa saker men icke det, med ett kvicksilver rullandes över golven har man nog med att se vart man sätter ned fötterna.

Leia's bilträning är avklarad, numera åker hon med Viktor i den stora buren, så fort hon hamnade där blev hon tyst. Zeb och Fanny får åka i baksätet( vilket dom uppskattar).
Hade tänkt lägga upp lite bilder men får göra det senare ikväll, Viktor hänger i min famn och pratar( han gör det när han är hungrig), så det är väl bara att börja utfodra hundar och lägga köttet i marinad.

Ha det
//C

Kommentarer
Postat av: lotta

Hmm det där att stiga upp kl 5 eller 6 det känner jag igen :) Maja är lika dan....hon är som en klocka.Varje morgon samma tid kommer hon som en solstråle med en socka i munnen och vill ha mat.

Efter det så går hon o lägger sej igen.Längtar så att få en liten bild av Leia:)



Lotta o mamma Maja

2009-05-23 @ 21:57:35
URL: http://www.kageangens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0