Någon sa till mig ............

att råttorna har börjat dansa på min blogg så det är kanske dax att uppdatera lite.Det har hänt mycket den senaste tiden, både roliga och tråkiga saker ( det tråkiga skippar jag här). Det trevliga som har hänt är att i fredags flyttade Leia hem till oss, hon är en söt liten ESS- tjej med massor av energi och vassa tänder. Hos henne vilar det inga lessamheter, när vi kom hem var hon snabbt ut ur buren för att besikta sitt nya hem.Hon verkar gilla det. Man är ju alltid inställd på att de första nätterna kan vara lite knöliga men faktiskt så pep hon bara några få gånger så nattsömnen blev inte så störd. Leia fördelar tiden mellan fullt ös och total avslappnig, när hon kör avslappning så gör även Viktor det, han har tagit på sig rollen som lekfarboror och barnvakt. Att han har tålamod visste jag men inte att det var så stort han säger ingenting när hon hänger i öron, svans och hasorna på honom. Leia följer honom som en extra svans där han är är hon.

Vad tycker då de anra två om henne? Tja Fanny tycker nog att hon är helt ok, har bara tillrättavisat en gång och Leia får faktiskt nosa på henne( det är stort för att vara Fanny). Zeb gillar henne inte alls så nu används grindarna flitigt, hoppas han kommer på bättre tankar snabbt.
Bilder på den lilla damen kommer med nästa inlägg.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0