Det är ingen......

ide att klaga på vädret, det är bara att gilla läget fast det betyder stampade jordgolv. Dammsugaren och skurhinken har fått flytta ut från sina gömmor och fungerar nu som nån sorts instalation i hallen. Det bär lite emot att gå ut med hundarna jusst nu men vad har man för alternativ (galon overall?). Jusst nu håller rally räkan Leia på att få lära sig att man inte ska äta upp den mat som en av de andra hundarna har lämnat i skålen( hon går som katten runt het gröt).  Viktor skulle inte komma på tanken att knycka från en annan skål, och han är väldigt mat intresserad.

 Idag har vi varit på snabbvisit till piteå ( jo, det gick väldans fort hos doktor knä). När jag stod i kön på mottagningen så råkade jag höra hur hon i luckan pratade med damen före mig om en viss doktor( det råkade vara han jag går hos) hon i luckan berömde han och sa att han var den bästa, tanten före mig hade bara lovord att säga om honom. Vart vill jag då komma, jo jag hoppas nu på att han kan fixa till mitt knä så man kan röra sig någolunda normalt, det börjar ju dra ihop sig för viltspår.

Ihelgen hoppas jag på sol så bilen kan få en ordentlig vårstädning både på in sidan och utsidan( kan säkert sticka ett par sockar av allt hår).

Ha en skön helg
//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0