Idag har vi ....

varit till skogen en sväng riktigt skönt, först var jag till sjg. På väg hem från skogen ringde J och underade om inte jag kunde hämta upp Aina så hon inte skulle behöva vara ensam hela dagen visst svarade jag, när jag kommer upp på gården slår det mig att hon är i höglöp nåja det får gå. Mina två herrar tycker att hon är x-tra snygg just nu. Snart kommer J och hämtar sin skatt och mina kan slappna av(för dom är trötta efter turen i skogen).
Imorgon blir det en sväng till IKEA en ny byrå ska inhandlas. Igår blev det lydnadsträning för Viktor och Leia det gick hyfsat bra med tanke på att matte har varit lite skruttig i kroppen sista tiden så det har fått ligga på hyllan. Ha en skön eftermiddag i solen.

//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0