Jag trottsade....

snöovädret igår och for en sväng till storheden med J och W, tanken var att hitta ett par jeans men icke det, det blev lite annat istället. Idag stod det "konstsim" på listan och det gick si så där. Med öm och mör kropp står jag på bron för att inse att jag inte kommer mig in(det måste vara strömavbrott) många tankar och svordommar for som blixtrar genom min skalle, hundarna talade om för mig att dom hade hört att jag kommit. Jag visste att det skulle finnas en x-tra nyckel någonstans så det var bara att leta( alla vet hur noga man letar när man är lite lätt irriterad) så det slutade med ett telefonsamtal till min man för vidare information om vart nyckeln befann sig.
En tanke som for genom skallen var att man kanske ska lära hundarna att öppna ytterdörren men jag slog bort den lika snabbt.
Imorgon blir det ett besök till frissan samt gömma dom gråa med en ny färg.

Ha det
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0