Planen var....

att fixa plats för div vinterkläder som ska sommar förvaras men så blev det inte. Han som skulle hjälpa mig hoppade på skotern den andra som jag tänkte kunde bistå mig försvann till Happis så här sitter jag nu och har inte så mycket för mig. Var på prommis upp till Jessica och hämtade hit Aina(hon kunde inte föja med dom idag). På vägen hit passade jag på att "plåga" hundarna i djupsnön så nu sussar dom gott en stund.
Vårat besök till Ikea i torsdags gick snabbt och smärtfritt, förutom byrån så blev det en del annat (som vanligt) nu är det bara att bygga ihop den, sonen började igår men "glömde" att det fanns en massa lådor åxå. Nä, nu ska jag ta och göra något vettigt typ dammsuga (för 1000:e gången känns det som) här fälls det hår flitigt. Sedan får det bli det vanliga vila, rasta hundar, fixa middag, kolla lite TV.

Ha en bra dag
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0