Tisdag......

Som alla ser så snöar det fortfarande, vad ska man hitta på idag då? Känner mig inte helt pigg och allert men det går åt rätt håll, hoppas att jag kan fara på "konstsimmet" imorgon. Gårdagen skulle jag spendera hemma men blev rastlös och tog hundarna till skogen en sväng men f-n så tungt det var, alla "mina" spår var rejält översnöade men hundarna trivdes. Var sedan förbi en sportaffär för att kolla om det hade kommit in några vårjackor men det var dåligt om det. Hittade däremot ett pår skor men jag blev snål, det får jag kanske ångra sedan.
Jag skulle behöva åka till stan åxå listan på kläder som behövs kan göras lång men plånboken är som vanligt tunn. Läste en bok här om dagen med goda råd till hundägare som har hund med något slags problem och fick en del nya verktyg samt ett och annat gott skratt. Jag ska testa några av övningarna och se om det är något för oss.
 Nu ska jag börja min dag.

Ha en bra dag
//C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0