INGET FÖR DEN KRÄSNE........

Nu är det väldigt länge sedan jag bloggade, jag var länge en "våga vägra FB" men hamnade där ändå, så på den vägen är det. Men nu tänkte jag ta mig i kragen och börja blogga igen. Här har det mesta varit sig likt Viktor har fått sitt Championat i viltspår ( mattes kille) och Leia har efter många om och men blivit godkänd på anlaget. Hon här även börjat träna på fågel med varierat resultat. Jag har ännu inte börjat jobba men nu går jag på medicinrehab och hoppas att snart kunna börja arbets pröva.

Dagen har spenderats på stan med J min plan var att hitta skor och jeans men det blev gardiner istället:) Innan vi for  så släppte vi hundarna i skogen så dom fick springa en stund, på vägen till bilen gjorde Viktor helt om och for till skogs igen, när han kom tillbaka luktade han INTE VIOL kan jag lova mattes kille hade ätit skit och den skiten var från en homosapies, där står vi med en hund jag hade kunna knyta fast i ett träd och lämna, vad gör man? våtservettspaketet  åkte fram nu var det bara att gnugga och gnugga, åkte förbi DM och köpte dentasticks men stanken var olidlig så på vägen hem införskaffades ett tandborsts kitt och tro mig här har det borstats som aldrig förr. Nu tuggar han på ett segt välfyllt ben och njuter. Leia ligger och spanar på honom, hon den lilla glupska varelsen har satt i sig sitt för länge sedan, svalde det säkert i två tuggor:)

Helgen ska tillbringas i skogen ska även försöka få upp de nya gardinerna.

Ha en trevlig helg
//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0